Seth

Message
Auteur
Avatar de l’utilisateur
DarthNova
Technophile fortuné
Messages : 12479
Inscription : 25 déc. 2005, 19:31
Localisation : Death Star 3
A remercié : 0
A été remercié : 0

Seth

#1 Message par DarthNova »

* Sujet à modification d'ici la sortie du jeu

SETH

Image

NORMAL MOVES

:9: :lk:
propriétés: cross up

:9: :hk:
propriétés: cross up


UNIQUE MOVES

YOSOKYAKU :
en l'air :2: :mk:

TENMAKUJINKYAKU :
en l'air :2: :hk:


SPECIAL MOVES

SONIC BOOM :
:2: :3: :6: :p:
propriétés : Ex version

SHORYUKEN :
:6: :2: :3: :p:
propriétés: Ex version

HYAKURETSUKYAKU :
:2: :1: :4: :k:
propriétés: Ex version, Armor break

TANDEM ENGINE :
:2: :1: :4: :p:
propriétés: Ex version

YOGA TELEPORT :
:6: :2: :3: ou :4: :2: :1: :p: :p: :p: ou :k: :k: :k:
propriétés: Ex version

SPINNING PILEDRIVER :
360 :p:
propriétés: Ex version


SUPER MOVE

TANDEM STORM :
:2: :3: :6: :2: :3: :6: :p:
propriétés: Armor break


ULTRA MOVES

ULTRA 1 - TANDEM STREAM :
:2: :3: :6: :2: :3: :6: :p: :p: :p:
propriétés: Armor break

ULTRA 2 - TANDEM TYPHOON:
:2: :1: :4: :2: :1: :4: :p: :p: :p:
propriétés : Armor break


COMBOS

Notations :

~ : indique un target combo
> : indique un link
xx : indique un cancel
/ : indique différentes options possibles
FADC/SADC : indique une (Focus/Saving Attack) Dash Cancel


ARCADE EDITION :

Normal Moves

• His Toward Jumping Hard Punch's number of active frames is doubled, so it's easier to hit with now.

• Far Standing Medium Kick's active frames were lengthened a little, and his hittable box when he extends his leg horizontally was reduced, so it will function better as a poking tool.

• Close Standing Medium Punch's startup is faster and the total duration of the move is reduced as a result, plus frame advantage on hit was increased, so it got significantly buffed.

• Crouching Hard Punch's start up is slightly faster.

• Crouching Medium Kick has slightly more active frames.

• Neutral Jumping and Jumping Away Hard Punch (Stretchy Arms) now is his Jump Toward Hard Punch animation. The jumping stretchy arms attack has been removed.

Unique Attacks

• His Dive Kick's hitstun and blockstun were decreased, so it's slightly harder to use the move as an offense tool.

• All three Head Stomp moves had their active frames reduced, and the timing to hit all three of them was changed.

Special Moves

• Sonic Boom's recovery was reduced by 1 frame, and EX Sonic Boom's recovery is reduced by 3 frames. Now regular attacks into his regular or EX Sonic Boom, Focus Attack Dash Cancel and a follow up combo are pretty powerful.

• His Spin Kicks (Hyakuretsukyaku) deal more damage and less stun.

Super Move

• Super's invincibility window was lengthened, and "the pursuit priority is increased." [Translator's note: It's assumed this means it will connect more hits against airborne opponents instead of the attack not fully connecting when someone jumps into it.]

Ultras

• Ultra 2's recovery was shortened.

• Full invincibility was changed to 12 frames, and after that Seth is only invincible to projectiles until the end of active frames. In SSF4, according to the frame data, Seth was invincible for the first 88 frames of animation, so this is a significant reduction.

• Ultra 1 deals more damage, but has a longer recovery time.

Other Stuff

• Stamina increased to 800, stun increased to 900. In SSF4 it was 750 for both his stamina and stun ranking.

Overall

• The changes on SSF4 Arcade Edition happened only where they affect the way he is played.

• He looks weakened in the first glance, but he also got strengthened in various points, so please research his playstyle in SSF4 Arcade Edition.

Avatar de l’utilisateur
DarthNova
Technophile fortuné
Messages : 12479
Inscription : 25 déc. 2005, 19:31
Localisation : Death Star 3
A remercié : 0
A été remercié : 0

Re: Seth

#2 Message par DarthNova »

INFOS/STRATEGIES :


VIDEOS :


Avatar de l’utilisateur
Wovou
John Master
Contact :
Messages : 20019
Inscription : 03 janv. 2004, 00:57
Localisation : Toulouse
A remercié : 76 fois
A été remercié : 173 fois

Re: Seth

#3 Message par Wovou »

Le topic de Seth en version Street Fighter 4:
viewtopic.php?f=33&t=19764

Avatar de l’utilisateur
Amano J
stick de rhodium
Messages : 3531
Inscription : 06 oct. 2005, 18:45
Localisation : Albertville
A remercié : 0
A été remercié : 19 fois

Re: Seth

#4 Message par Amano J »

Image

Avatar de l’utilisateur
Mangame
stick de zinc
Messages : 408
Inscription : 30 oct. 2009, 18:16
Localisation : Lyon
A remercié : 0
A été remercié : 0

Re: Seth

#5 Message par Mangame »

J'vais essayer d'approfondir le perso' pour voir ce que ca donne.
Ceux qui pensent qu'il est peté, levés la main !! :coucou:

Mais bon, avec ces inputs merdiques, il arrive qu'en voulant faire un 360, il sorte un Sonic Boom, et inversement.
J'rage.

Personne ne le joue ?
Dernière modification par Mangame le 12 juin 2010, 00:24, modifié 1 fois.
Image ImageImage Image Image

Avatar de l’utilisateur
Min0x
stick d'argent
Messages : 792
Inscription : 01 août 2009, 12:54
Localisation : 71
A remercié : 0
A été remercié : 0

Re: Seth

#6 Message par Min0x »

Si moi mais vu que j'ai une execution j'arrive a faire la distinction entre :2: :3: :6: :p: et :1: :2: :3: :4: :6: :6: :6: :9: :8: :7: :1: :2: :3: :p: :p: :p: :p:


Pas de bol Mangay :|

Avatar de l’utilisateur
chymer
stick d'or
Contact :
Messages : 1435
Inscription : 11 juin 2009, 12:40
Localisation : Andorre
A remercié : 0
A été remercié : 0

Re: Seth

#7 Message par chymer »

Image

Répondre